چرا با قطار سفر کنیم؟

قطار ها دارای انواع مختلفی هستند به کمک فناوری های روز نوآوری های عظیمی در این صنعت رخ داده است. برخی از قطارها دارای فناوری مگلو یا شناوری مغناطیسی هستند که در این نوع قطار ها حرکت با کمک نیروی مغناطیسی فراهم می شود. قطارهای برقی سریع ترین نوع قطار ها هستند که از طریق ریل و یا کابل های هوایی تامین نیرو می شوند و فناوری مونوریل یکی از جالب ترین انواع آن است که تک ریلی است و کمی بالاتر از زمین شناور است! قطار های دیزلی نیز از انواع قدیمی تر و کهن قطارها هستند که برای مثال در خیابان های آمریکا و نیویورک به جابجایی مسافران مشغول بودند.

 قطار یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل برای مسافرت به مقاصد مختلف می باشد. امنیت و راحتی سفر با قطار در کنار هزینه بلیط مناسب آن موجب شده که بسیاری از افراد که نمی توانند با هواپیما سفر کنند و نیز به سفرهای جاده ای با اتوبوس علاقه ای ندارند قطار را برای مسافرت های خود انتخاب نمایند. در سفر با قطار اعضای خانواده می توانند از حضور در کنار یکدیگر لذت ببرند و با هم به تماشای فیلم مورد نظر و یا طبیعت موجود در مسیر بپردازند و طولانی بودن مسیر را اصلا احساس نکنند. بنابراین اگر می خواهید سفری راحت و فراموش نشدنی در کنار سایر اعضای خانواده داشته باشید و این سفراز لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیز باشد به شما توصیه می کنیم که حتما سفر با قطار را انتخاب نمایید.

معرفی شرکت راه آهن رجا

شرکت رجا از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل ریلی در ایران می باشد که در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را به عنوان تنها شرکت فعال در صنعت مسافر بری ریلی آغاز نمود. شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با نام رجا در واقع فعالیت خود را با سهام صد در صد دولتی شروع نمود. این شرکت با داشتن بالغ بر ۱۱۰۰ نیروی متخصص و باتجربه در حوزه های مدیریتی، مهندسی، طراحی، پژوهشی، برنامه ریزی، خدمات رسانی و تعمیرات در تلاش است که بهترین خدمات را به مسافران عرضه نماید. شرکت رجا در حال حاضر یکی از مجهز ترین شرکت های حمل و نقل ریلی است که با افزودن قطارهای لوکس و مجهز به ناوگان ریلی کشور به ویژه در مسیرهای پرتردد شرایط بسیار مناسبی را برای مسافرت با قطار برای افراد مختلف فراهم آورده است. قطارهای این شرکت ریلی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به  قطار سیمرغ، قطار مجلل زندگی، قطار ۶ تخته پارسی، قطار پردیس، قطار صبا و قطار لوکس ۴ تخته اشاره نمود که هر کدام امکانات منحصر به فردی دارند.

مزایای سفر با قطار

مسافرانی که قصد سفر با قطارهای رجا را دارند برای رزرو بلیط قطار رجا می توانند به وب سایت شرکت و یا سایت های ارائه دهنده انواع بلیط مراجعه نمایند و بلیط مورد نظر خود را خریداری کنند.مانند سایت مستر بلیط . با توجه به استقبال بسیار خوبی که از قطارهای رجا صورت گرفت شرکت رجا همانند بسیاری از شرکت های حمل و نقل ریلی هر ساله در یک بازه زمانی مشخص قبل از ایام خاص سال مانند تعطیلات نوروز، تعطیلات تابستان، اعیاد و مناسبت های مذهبی که معمولا میزان تردد ها افزایش می یابد اقدام به پیش فروش بخشی از بلیط های خود می نمایند تا مسافران بتوانند سفری کم هزینه را تجربه کنند و از طرفی تمامی افراد بتوانند بلیط قطار تهران و ... را  رزرو کنند.

Comments