در شرایط فعلی اجاره خودرو مقرون به صرفه است؟

  در عصری به سر می بریم که جهت سرعت بخشیدن به امور زندگی روزمره از ماشین بهره می بریم. داشتن ماشین مزایای فراوانی برای ما به همراه دارد، اما قبول کنید حفظ یک خودرو بی نقص که سلامت جانی ما را تامین نمایید،

اجاره خودرو | گردشگران شیراز | اجاره ارزان خودرو در ایران ، اجاره ...

 

در عصری به سر می بریم که جهت سرعت بخشیدن به امور زندگی روزمره از ماشین بهره می بریم. داشتن ماشین مزایای فراوانی برای ما به همراه دارد، اما قبول کنید حفظ یک خودرو بی نقص که سلامت جانی ما را تامین نمایید، هزینه های زیادی مانند: حق بیمه شخص ثالث، پرداخت خلافی ها، پرداخت انواع عوارض، هزینه های نگهداری و … را بر ما تحمیل می کند. از طرفی نداشتن ماشین نیز یک دردسر دیگر است. شاید با خود فکر کنید برای رفت و آمد تاکسی یا آژانس می گیریم، اما برای رفتن سر یک قرار کاری مهم با آدم های مهمتر چه تدبیری باید اندیشید؟ اگر از شهری به شهر دیگر سفر کنید و بخواهید یک ماشین تحت اختیار داشته باشید که کل مدت مسافرت را با آن جابجا شوید، آن هنگام چه فکری دارید؟ مطمئناً مدام تاکسی گرفتن نمی تواند یک گزینه مناسب برای چنین افرادی باشد. می دانیم که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد! امروزه شرکت هایی راه اندازی شده اند که بر این معضل فائق آمده و نیاز افراد به خودرو را بر طرف کرده اند. شرکت های رنت کار، ماشین را در قالب اجاره در اختیار متقاضیان قرار می دهند. این کار در اغلب شهرهای ایران در حال انجام است و مشتری می تواند با توجه به بودجه خود، ماشین های مدل بالا یا متوسط را با قیمت های مختلف را اجاره کند. بیشترین شهرهایی که رنت خودرو در آن به وفور دیده می شود، شهرهای توریستی و گردشگر پذیری مانند: تهران، کیش و مشهد هستند. که برای سفر به این شهر ها میتوانید از طریق سایت مستر بلیط اقدام کنید و بلیط هواپیما تهران یا ... را خریداری کنید. رنت کاران همه مدل ماشینی برای عرضه در دست و بال دارند، هم ماشین های لاکچری چند میلیاردی هم خودروهای متوسط میلیونی داخلی، که البته قیمت اجاره آنها برای هر یک روز با هم بسیار متفاوت است. مدل ماشین و مدت زمانی که می خواهید آن را کرایه کنید بر قیمت ها تاثیر مستقیم دارد. با وجود این شرکت ها دیگر نیاز نیست که سوار شدن بر ماشین های مدل بالا برای خیلی ها فقط در حد یک آرزو بماند. اتومبیل های اجاره ای را می توان از یک روز تا چند ماه در اجاره خود داشت. سایت های زیادی در این رابطه وجود دارند که به ثبت سفارش شما می پردازند. می توانید برای اجاره خودرو از مستر بلیط راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

اما سوالی که ذهن افراد را به خود درگیر می کند اینکه آیا اجاره خودرو به صرفه تر است یا خریدن آن؟ در پاسخ این سوال نمی توان به طور قاطع و صد در صد جواب مثبت یا منفی داد، زیرا هر یک از آنها در شرایط خاص خود مقرون به صرفه هستند. تصور کنید در شهری زندگی می کنید که امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به خوبی فراهم است و از طرفی در منطقه ای شما طرح ترافیک اجرا می شود، خب به طور یقین در چنین شرایطی بیرون بردن خودرو شخصی کار چندان عاقلانه و به صرفه ای نیست. اینکه که هر روز ماشین خود را بیرون ببرید، هزینه پارکینگ، سوخت، بیمه، لاستیک ها و را بپردازید، همگی به نوعی زیان آور خواهد بود. اگر به طور کلی ماشین ندارید و برای رفتن به سفر یا رفتن سر قرارهای مهم کاری می خواهید خودرو بخرید، باز هم این کار به سود شما نخواهد بود. در این حالت رنت ماشین می تواند به صرفه ترین گزینه باشد. شاید در وحله اول فکر کنید که هزینه اجاره بالا باشد اما با اندکی تامل در می یابید که اجاره ماشین برای یک روز یا حتی یک سفر یک هفته ای خیلی ارزانتر از خریدن آن خواهد بود.


http://salas.ir/61112/

Comments

  1. رایا استور؛ بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی می باشد که در زمینه فروش باتری موبایل آماده خدمت رسانی به کاربران است؛ و انواع باتری های موبایل اصل و اورجینال را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار آنها قرار می دهد. عمر باتری موبایل تحت تاثیر کیفیت و نوع آن می باشد؛ و اصل بودن آن می تواند باعث افزایش عمر باتری گوشی شود. همچنین با توجه به چرخه های شارژی که برای بسیاری از باطری های تقلبی استفاده میشود، عمر آن کاهش پیدا می کند. شما میتوانید با خرید باتری گوشی https://rayastor.ir/، از بسیاری مشکلات احتمالی برای دستگاه تلفن همراه خود جلوگیری کنید. باتری اپل آیفون، باتری سامسونگ، باتری نوکیا، باتری شیائومی، باتری اچ تی سی، باتری ال جی، باتری سونی و… از انواع باتری هایی هستند که در سایت رایا استور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای کاربران عرضه میشود.
    source

    ReplyDelete

Post a Comment