از حمل وسایل غیر ضروری جلوگیری کنید

از حمل وسایل غیر ضروری جلوگیری کنید

سعی کنید چمدان های سبک را برای سفر کردن در دوران بارداری انتخاب کنید و فقط وسایل ضروری و مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید که اگر به تنهایی سفر می کنید خودتان قادر به حمل بار باشید. ترجیحا از چمدان و ساک های چرخدار کمک بگیرید. 

per1.jpg

پزشک خود را در جریان بگذارید

یکی از نکته هایی که ذهن مادران باردار را به خود مشغول کرده است تاثیر دستگاه های بازرسی در فرودگاه می باشد. لازم به ذکر است که دستگاه و گیت های بارزسی موجود در فرودگاه ها هیچ گونه آسیبی برای جنین شما به همراه نخواهد داشت اما باید به این نکته توجه کنید که قبل اقدام به سفر با هواپیما دکتر خود را در جریان بگذارید و از او مشورت بگیرید تا از حوادث های احتمالی در این دوران در امان باشید.

از قوانین شرکت هواپیمایی خود اطلاعات کسب کنید

برخی از شرکت های هواپیمایی قوانین خاصی برای بانوان باردار دارند. حال شما باید قبل از خرید بلیط هواپیما از قوانین شرکت هواپیمایی آگاهی یابید و با آن ها در تماس باشید. در برخی موارد امکان نیاز به نامه از طرف پزشک متخصص خود می باشد که حتما باید به این شرکت ها نشان داده شود و این یکی از موارد ضروری برای سفر بانوان باردار با هواپیما می باشد.

 صندلی را متناسب شرایط خود انتخاب کنید

بانوان باردار به این نکته توجه داشته باشند که همیشه صندلی خود را در کنار راهرو انتخاب کنند. زیرا در طول سفر بتوانند به راحتی بلند شوند و راه بروند. به طول مثال اگر بلیط هواپیما ارزان اصفهان را خریداری کرده اید باید بدانید این سفر حدود یک و ساعت و نیم طول می کشد و شما باید حتما در طول این مدت نشست و برخاست داشته و به سرویس بهداشتی بروید. اگر امکان رزرو صندلی مناسب برای شما امکان پذیرنمی باشد می توانید با مراجعه سریع تر به گیت ها، بهترین صندلی را انتخاب کنید.

خانم های همیشه در سفر های هوایی دچار استرس می شوند و اگر باردار هم باشند این موضوع دوچندان خودنمایی می کند. اما جای نگرانی نیست، چرا که در ادامه به معرفی نکاتی می پردازیم تا خیالتان راحت شود و بدانید که با خرید بلیط هواپیما تهران  و پرواز با هواپیما در چه صورتی ممکن است در بارداری شما موثر باشد و به جنین آسیب بزند. با رعایت نکاتی که در ادامه معرفی شده است می توانید سفری ایمن داشته باشید.

 

زنان باردار در هواپیما

Comments